Translate

sobota, 29 września 2012

Czasami...

... jeszcze udaje mi się wziąć do ręki druty.
Czasami.
Choć czasu mało. Ostatnio moje... nasze życie krąży intensywnie dookoła innej dziedziny codzinności.
Pozostaje mi czekać na ostre mrozy i być może wtedy nadgonię moje dziane zaległości.
Tymczasem, częściej będzie można mnie spotkać TU
Mam nadzieję, że będziecie mnie nawiedzać pomimo braku nowości drucianych ;P . Ja w każdym razie patrzę na Was okiem wirtualnym.

Niech druty będą z Wami, dziergaczki.

P.S. Mam rozgrzebane 4 projekty, więc kto wie... może za miesiąc się i tu odezwę :)

4 komentarze:

  1. Bylam ogladalam, napisalam do Ciebie ale Twoja weryfikacja literowa mnie nie przepuszczala chociaz probowalam i probowalam, wychodzi na to, ze jestem robotem hahahahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wiedziałam, że o czymś tam zapomniałam.

      Usuń
  2. Będzie mi Ciebie brakowało, piękny domek będziesz miała:)
    Mam jednak nadzieję, że czasami coś wrzucisz:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja się stąd nie wyprowadzam. Tylko będę troszkę rzadziej :)
      Niemniej mi miło, że ktoś za mną zatęskni :D

      Usuń