Translate

sobota, 14 maja 2011

Claret w terenie

Nareszcie pogoda w weekend sprzyja. Zaskakujące!
To i zdjęcie plenerowe są. Ot moja Claret w terenie z podziękowaniami za miłe słowa :)







Nosi się bardzo miło.
Niestety mam niepokojące wieści co do włóczki. Bambus się ciągnie. Nie prałam jej. Miałam na sobie tylko raz. A wygląda jak bym ją robiła na "większą siostrę". Puki co mi to nie przeszkadza. Ale obawiam się, że jak tendencja włóczki będzie się utrzymywać, to po pierwszym praniu będę pruła :/ No chyba, że naciągnie się tylko na długości i uzyska formę celowo udzierganej tuniczki.
I w sumie jak się teraz zastanowię, to już w trakcie robienia musiała się naciągnąć. Bo przeliczyłam ją kilka razy. Wszystko było OK. A w trakcie musiałam mocno improwizować, tak że ostatecznie bluzka jest o kilkanaście rzędów krótsza niż przewidywałam, a mimo to jest wystarczająco długa.


I jeszcze melduję, że obecnie na drutach mężowy sweter (w dalszym ciągu) i akryl z Himalaya o cudnym odcieniu morskiej zieleni dla mnie :)
No i coś czuję, że Himalaya spadnie z drutów jako pierwsza, mimo, że zaczęłam wczoraj, robię ściśle i mąż napiera, że jego sweter ważniejszy :> Wyrodna żona jestem.

Miłego majowego wieczoru :)

8 komentarzy:

  1. Bluzeczka świetna - bardzo podoba mi się wykończenie dekoltu. Też chciałam kupić sobie włóczkę bambusową, ale słyszałam, że sporo się naciąga i to mnie powstrzymuje :(. Ciekawa jestem czy będzie się naciągała tylko wzdłuż, czy też wszerz? No i czy po każdym praniu będzie się naciągała czy tylko po pierwszym, bo w efekcie można mieć zamiast bluzeczki sukienkę ;)).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bluzeczka:-) Bardzo ciekawi mnie jak zachowa się włóczka po praniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. No a Hani tunika po jednodniowym noszeniu sie wyciagnęła takze na szerokośc łącznie z dekoltem, muszę dorobic pliske.Zdaje się że będzie miała sukienkę....

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonana ,kolorek śliczny a fason w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta bluzeczka! również czekam na relację o dalszym zachowaniu bambusa. Jak chce, to niech się wyciąga, najwyżej będę nosić ubranka po córeczce, ale czy potrafi tak w nieskończoność??? pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna bluzia, a jak sie zrobi tunika to tez bedzie piekna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta bluzeczka i pięknie w niej wyglądasz. Kolor super :)

    OdpowiedzUsuń